Co u nás budete dělat?
- vést tým nadšených odborníků v oblasti účetnictví a rozpočtování,
- podílet se na správě rozpočtu ve výši stovek miliónů Kč,
- odpovídat za přípravu rozpočtu, zajištovat chod účetnictví a implementovat právní předpisy.
Co u nás budete dělat?
V souvislosti se zpožděním letu společnosti Ryanair FR9417 na trase JSI - PRG s plánovaným odletem dne 29. 9. 2025, 9:45, Úřad pro civilní letectví informuje, že podle Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů, mohou cestující uplatnit u leteckého dopravce nárok na finanční náhradu a vedlejší výdaje za zpoždění tohoto letu.
Pokud se chcete podílet na bezpečnosti a rozvoji obchodní letecké dopravy v rámci přátelského a profesionálního kolektivu, máte příležitost, protože právě hledáme inspektora/inspektorku oddělení obchodní letecké dopravy.
Agentura EASA uveřejnila na svých internetových stránkách rozhodnutí výkonného ředitele EASA:
Rozhodnutí 2025/018/R – Regular update of the AMC and GM to Commission Implementing Regulation (EU) 2019/947 — Operation of drones in the ‘open’ and ‘specific’ category a jeho přílohu AMC & GM to Commission Implementing Regulation (EU) 2019/947 — Issue 1, Amendment 3, viz odkaz níže.
Únava letových posádek zůstává jedním z významných faktorů ovlivňujících bezpečnost leteckého provozu.
V návaznosti na dotazníkové šetření uskutečněné v roce 2024 spouští Úřad pro civilní letectví pokračující průzkum, který má přinést podrobnější informace o aktuální situaci v provozu a o tom, zda od loňského šetření došlo k viditelným změnám.
Vážení provozovatelé a vlastníci letadel zapsaných v leteckém rejstříku ČR,
dovolujeme si vás upozornit na blížící se termín vyřazení přenosných hasicích přístrojů plněných halonem (zejména halon 1211 a 2402), které jsou instalovány v kabinách posádky a cestujících civilních letadel.
Tato povinnost vyplývá z Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2024/590, konkrétně z článku 11(2) a přílohy V, bodu 4.2.
Podle uvedeného nařízení je používání halonových hasicích přístrojů po 31. prosinci 2025 zakázáno.
V rámci letadel provozovaných v ČR se zákaz vztahuje na všechna civilní letadla, která jsou zapsána v leteckém rejstříku ČR a jsou vybavena přenosnými hasicími přístroji s obsahem halonu v prostorech pro posádku a cestující.
Více informací zde